Je to chlapček!

februára 18, 2015

 

 
   Nie tak dávno sa ma kamarátka spýtala, či nemám pocit, že sa okolo nás rodí nejako veľa detí ľuďom v našom veku. Keď sa nad tým zamyslím, tak to tak asi naozaj je, aj keď nemôžem povedať, žeby ma to nejako ťahalo nasledovať túto skupinu ľudí :) Sama ešte často príliš "nedospelá" a tak mi môj domáci chlpatý miláčik úplne stačí. :) 

   V detskom duchu sa ale nesie pohľadnica ku Sketchu #116 na Cardabilities. Pôvodné sketchové kvietky som nahradila výsekmi detských motívov, dozdobila falošným i nefalošným šitím a celé to ladila pre chlapčeka. 










    Pred pár dňami som sa tiež veľmi potešila, stala som sa international víťazkou na stránkach White With One so svojou stránkou - Na konskom chrbte.  Mám veľkú radosť, o to väčšiu, že v mesiac Apríl budem vďaka tomuto umiestneniu kreatívnou členkou ich tímu :) 

Ďakujem za návštevu a prajem všetkým pekný deň :)
Yka


You Might Also Like

9 komentárov

  1. Very cute card! Love all the fun elements.
    I am your newest follower. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Absolutely darling card design and love all the embellishments.

    Hugs Diane

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Such a cute card...well designed and enjoyable. Loved the addition of a little hand stitching. Nice idea to hang 2 of the die cuts. Well done!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Congratulations on your win, Iveta, and your upcoming Team post!! Your baby boy card is really fun and delightful! You have covered everything to be found for a baby and I adore the polka dots!! Have a wonderful weekend!! Hugs, Darnell

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovley card. Thank you for joining with Cardabilities.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So cute card :D Thanks for joining with Cardabilities.

    OdpovedaťOdstrániť