Srdiečková scrap výmena

februára 15, 2015

  Včera bol Valentín, nemám k tomuto dňu nijaký špeciálny pocit. Deň viac menej ako každý iný, možno až na tú ružovú a srdiečka všade kam sa človek pohne. Ale keď je človek zamilovaný, asi mu to nepríde také komerčné :) 
  Na českom fóre vznikla pred časom srdiečková valentínka výmena srdiečok, so žienkami scrapperkamisme si menili srdiečka. Každá z nás dostala jednu osobu ktorej mala poslať srdiečko a od inej zase jedno dostala. Mohli sme vyjadriť svoje predstavy o farbe či štýle, ja som to svoje nechala na autorke, iba som netúžila moc po modrej chladnej farbe :) Autorkou napokon bola Aralka a teraz mi doma na nástenke visí nádherné oranžové srdce, ktoré obdivovala dokonca i moja mamina, pred ktorou som obálku otvárala. Rukopis autorky bol jasný a krásny ako všetky jej práce. 
   Ja som nemala nijaké obmedzenia o farbe ani štýle, takže to svoje som ladila v mojom rukopise, farebnom s postavičkami. Využila som niekoľko citátov, srdiečko predstavovalo postavičkový príbeh od zásahu Amorovho šípu až po lásku až za hrob. Na konečnom výsledku bola ešte cyklaménová twine šnúrka, dorábala som ju ale tesne pred odoslaním a tak foto nie je :)








Ďakujem za návštevu, užite si zvyšok nedele :)
Yka

You Might Also Like

0 komentárov