Mini mini

februára 04, 2015

   Pomerne nepravidelne si píšem zápisník z tréningov. Fotiek z nich je máličko, nejaké zo seminára, pár s krvavými ústami. (áno, keď vám chlap rozbije ústa a uistí sa, že sa nechystáte plakať, vytasí na vás foťák :D) Mať viac fotiek, plánujem mini album, ale takto sa to moc neoplatí. Stačí hrubší zošit na písanie zážitkov, prevažne tých vtipných a spomienky sa uchovajú ľahko. 
   Mini album ale vznikol napokon aj tak, skôr pre "stávku" či "dohodu" s kamarátom. Aby som to v skratke zhrnula, niečo po ňom chcem, konkrétne do pamätnej časti svojej školskej kroniky napísať pár slov a niečo nalepiť ale on sa vzpiera, že nemá kreatívne ducha. Má, len sa mu nechce :) Napokon sme sa dohodli, že ak presvedčím nášho spoločného WT trénera na niečom takom, on to urobí bez rečí. Boli okolo toho dosť smiešky, riešili sme to na pive pred našimi kamarátmi z tréningu, že toto mi nevydá. Chodím tam nejaké tri roky a je to skvelá partia ľudí. Pristúpila som na podmienky a raz po tréningu to nadhodila. Nedá sa povedať, žeby sa trénerovi chcelo, ale jeho odpoveď hovorí za všetko. "Tak to dones, donútime Luboša urobiť to." :) 

   A tak ostávalo jediné, vytvoriť minialbum-minizápisník, ktorý potom dám už asi aj ostatným chalanom, tí sa pri pive nevzpierali :) (uvidíme, či sa bez piva neskúsia :) ) 
   Albumček je maličký, taký skladný, 11x11 cm, s cca 50 stranami. Zdobený len zľahka, väčšinu dorobím keď bude vypísaný :)






   Druhým mini je album, o ktorý poprosila kamarátka. Kedysi dávno som pre ňu vyrábala album z čajových sáčkov, maličký, s pár fotkami jej a jej priateľa. Poprosila ma o podobný pre svoju kolegyňu. Váhala som ako ho poňať, až tak slečnu nepoznám, nakoniec som tvorila trochu iným štýlom, než som bežne zvyknutá.  Obe učia teraz na drevárskej fakulte, takže podklad tvorí dyha zo starých vzorkovníkov, ktoré som skonfiškovala u otca v práci. Ponúkam len fotky z vonka, pre trochu súkromia slečien si nechám ostatok len pre seba :)






    Posledným mini, ktoré nie je ani tak mini, je nová verzia Projektu Life. Ten minuloročný ešte nie je hotový a ja som usúdila, že okienka mi až tak moc nevyhovujú. Rozhodla som sa teda projekt life robiť skôr ako taký denník či zápisník, lepiť do denného diára, písať si tam, mať to skôr pre seba než oči iných. V rámci súťaže z januára na Scrappperi, som na prednú stranu spravila zoznam vecí, ktoré by som chcela počas roka stihnúť, dodržať zažiť. Je ich tam len pár, zvyšok bude v klasickom zozname :)




   Na záver sa s vami podelím o trochu radosti z posledných dní a dneška :) V mesiacoch marec a apríl budem hosťujúca členka design teamu na stránke Scrapper. Veľmi sa z tejto príležitosti teším :)
  Dnes som tiež zistila, že som jedna z víťazov na stránke The Card Concept so svojou pohľadnicou - vzbura proti ružovej. Neskutočne ma to potešilo, pretože do súťaže bolo prihlásených neuveriteľných 147 pohľadníc a tak jedno z prvých miest naozaj dokáže vyvolať radosť :) 
Ďakujem za návštevu a užite si deň.
Yka

You Might Also Like

0 komentárov