Just married

mája 02, 2015


   Je tu máj, ktorý pre mňa práve teraz predstavuje čas učenia sa, keďže štátnice klopú na dvere. Myseľ ale treba resetovať a dobíjať niečím pozitívnejším než je len čítanie často nepotrebných hlúpostí. Takže keď odbije určitá hodina, je čas vytiahnuť nožnice, papiere a rôzne iné kreatívne hlúpostičky a ponoriť sa do sveta kreativity :) (alebo sa ísť vybúriť do telocvične s boxerskymi rukavicami, aj to je značný relax :D)

    Moje hosťovanie na stránke Scrapper.sk sa malo aprílom skončiť, ale nakoniec ma veľmi potešila ponuka ostať nastálo :) S novým mesiacom prišla nová Challenge, je plná rôznych podmienok, z ktorých si môžeme vybrať. Ja som si ako svoju ukážku pre inšpiráciu zvolila výrobu pohľadnice k svadbe, pretože svadby sa pomaly blížia. 





   V rovnakom duchu ako prianie som spravila i škatuľku na peniaze a prianie v jednom. Každý šuflíček má nejaké prianie do manželstva a na spodku je obálka na vloženie peňazí pre mladých manželov :)





Prajem príjemné tvorenie a ďakujem za návštevu. 
Yka

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Obdivuji tvůj styl, tvoje malůvky, je to krásné, milé a originální. Jsi hvězda, že ke studiu stíháš ještě takhle krásně tvořit. Držím ti palce, ať ti stále jde všechno tak od ruky jako dosud :-).

    OdpovedaťOdstrániť