Pages

sobota 2. mája 2015

Just married

sobota 2. mája 2015

   Je tu máj, ktorý pre mňa práve teraz predstavuje čas učenia sa, keďže štátnice klopú na dvere. Myseľ ale treba resetovať a dobíjať niečím pozitívnejším než je len čítanie často nepotrebných hlúpostí. Takže keď odbije určitá hodina, je čas vytiahnuť nožnice, papiere a rôzne iné kreatívne hlúpostičky a ponoriť sa do sveta kreativity :) (alebo sa ísť vybúriť do telocvične s boxerskymi rukavicami, aj to je značný relax :D)

    Moje hosťovanie na stránke Scrapper.sk sa malo aprílom skončiť, ale nakoniec ma veľmi potešila ponuka ostať nastálo :) S novým mesiacom prišla nová Challenge, je plná rôznych podmienok, z ktorých si môžeme vybrať. Ja som si ako svoju ukážku pre inšpiráciu zvolila výrobu pohľadnice k svadbe, pretože svadby sa pomaly blížia. 





   V rovnakom duchu ako prianie som spravila i škatuľku na peniaze a prianie v jednom. Každý šuflíček má nejaké prianie do manželstva a na spodku je obálka na vloženie peňazí pre mladých manželov :)





Prajem príjemné tvorenie a ďakujem za návštevu. 
Yka

2 komentáre:

  1. Obdivuji tvůj styl, tvoje malůvky, je to krásné, milé a originální. Jsi hvězda, že ke studiu stíháš ještě takhle krásně tvořit. Držím ti palce, ať ti stále jde všechno tak od ruky jako dosud :-).

    OdpovedaťOdstrániť

Yka handmade © 2014