Hravo a farebne

mája 09, 2015

   Pred týždňom som sa bola odubytovať z nášho internátu a ako to býva, inšpirácia striehne vždy za rohom. Prípadne aj na stene, ak to budem brať doslovne. Než som vošla za tetou na ubytovacom dovnútra, zrak mi padol na ich tabuľku, oznamujúcu, kde práve sú. Usmievalo sa na mňa slniečko, jasný znak toho že vybavím čo potrebujem. Bola to ale i inšpirácia na nový návod na Scrapper.sk , kde som si pripravila vlastnú veselú verziu tabuľky na dvere. Postup nájdete na odkaze a tu je výsledok. 







   Okrem tejto ozdoby na dvere som dokončovala a stále dokončujem nejaké sľúbené veci, tu je fotka dvoch leporiel robených na zákazku k narodeninám dvoch dám. Vzľadom na osobnejšie vnútro obsahujúce aj fotky, prinášam len predné strany :)


Všetkým prajem krásny víkend, užite si slniečko :)
Yka

You Might Also Like

2 komentárov