Májové tvorenie

mája 31, 2015

   Posledný májový deň a ja som sa konečne dostala i sem, vložiť pár posledných fotiek papierových výtvorov, s ktorými sa chcem s vami podeliť. Lepila som keď sa dalo, čo popri učení nebolo zas tak často a ešte nejaké resty ostávajú. 

  Máj lásky čas ako sa hovorí, možno i preto bola väčšina tvorby svadobná. V spolupráci s fotografkou Nikolou Kačalovou vznikli tri obaly na svadobné dvd. 







   V rámci embosovania posledného obalu na dvd som si urobila na rovnaký štýl i svadobnú pohľadnicu a tiež svadobnú knihu.





   Svadobný duch ma stále držal, vznikla ďalšia pohľadnica na štýl obalu na dvd.


   Okrem pohľadníc a obalov vznikli i dve škatuľky na peniažky taktiež na svadby.




  Okrem vyššie ukázanej svadobnej knihy hostí vznikli ešte dve, jedna na štýl s panáčikmi akých ste tu už niekoľko krát mohli vidieť a potom druhá, zatiaľ najhrubšia akú som robila, na obrovskú svadbu s plno hosťami :) Spolu mala cez 70 strán, zdobená tiež panáčikmi od budúcich manželov na štýl ich svadobných oznámení.




   Tento mesiac som si tiež konečne zaobstarala okrem nejakého nového materiálu na tvorenie i vlastný strojček na viazanie, doteraz som viazala u svojej kamarátky tvorilky a spolužiačky Fluffy, ale keďže to už k sebe nebudeme mať bývaním tak blízko, mám už vlastný a teším sa z neho :) 


Ďakujem za návštevu a všetkým prajem pekný večer. Zajtra je deň detí, tak nezabudnite oprášiť svoje detské vnútro a užiť si to :) 
Yka

You Might Also Like

0 komentárov