Svadobný album

augusta 13, 2015

   Zvyčajne lepím takým voľným tempom.  Zapnem rádio, otvorím internet a občasne niečo napíšem kamarátkami, alebo si dopozadia pustím nejaký seriál a tvorím. Neruší ma to, beriem to ako dva v jednom, plne využitý čas čo som doma. Nie tak dávno som ale bola kontaktovaná kvôli nejakým vecičkám na svadbu, kde bol naozaj šibeničný termín. A tak nejako vznikol album, doslovne od večera do rána. V noci som na to žmúrila, ráno si dávala budík nech to dolepím, rýchlo pár fotiek a smer pošta :) 
   Moja izba ako po výbuchu, nebolo kam vstúpiť, tak nejako vyzerá kreatívny neporiadok :) Akurát tento už bol aj na mňa dosť. Album ale bol hotový v termíne a ja vám prinášam pár narýchlo spravených fotiek než cestoval majiteľke. 













   Pár detailov z vnútra: 
     Okrem samotného albumu cestovala v škatuli i menšia škatuľka, veselá a farebná, na peniažky. Originál bol nakoniec v angličtine, na fotočkách ešte v slovenskom znení :)








    Svadobná sezóna je v plnom prúde a tak väčšinu času lepím nejaké tie svadobné knihy hostí, tu je pár fotiek posledných prác v nových vzhľadoch. 



   
   Nakoniec ešte jedna zásuvková škatuľka pre novomanželov. 





Ďakujem za nahliadnutie, všetkým krásne horúce dni.
 (alebo ak ste ako ja, tak dni s čo najviac tieňom)
Yka 

You Might Also Like

0 komentárov