Septembrové tvorenie

septembra 08, 2015

  Týždeň septembra je za nami a ja by som sa s vami rada podelila o svoju poslednú tvorbu. Prvá je pohľadnica k novej challenge na scrapper.sk , kde je tento mesiac moodboard. Ja som po dlhom čase vytiahla pastelky a trochu si vyfarbovala, inšpirovaná nádhernou tvorbou Ekulky a jej veselých pohľadníc. Keď som videla jej poslednú tvorbu, hneď mi to vyfarbovanie začalo chýbať :)




   Svadby stále trvajú a tak po ružovej krabičke so zásuvkami prišla na rad čokoládová, prípadne kávová, podľa toho na čo máte väčšiu chuť :) 



  Už dlhší čas spolupracujeme aj s Fluffy s jednou šikovnou fotografkou a tak vznikli aj dva retroobaly na svadbu, ladenú do tohto štýlu. Jedno červené a jedno cyklaménové. 



   Jeden malý zápisníček na súťaž v organizatorka.sk :) Lebo veď bolo leto :)


   A nakoniec dve knihy hostí s fúzikmi a perami, jedna s ružičkami, jedna ladená do retro štýlu. 








    Na stole mi ešte leží pár rozpracovaných prác, ale na čo sa teraz naozaj teším je môj osobný album, ktorý bol chudák už dlhšie obdobie zanedbávaný :) Čas to napraviť. :)

Ďakujem za nahliadnutie a krásny deň, Ivka (Yka)

You Might Also Like

0 komentárov