Pages

piatok, 6. novembra 2015

Trochu Vianoc, trochu prírody

piatok, 6. novembra 2015
   Ešte ani zďaleka nevládne vôkol Vianočná atmosféra (aspoň dúfam, popravde televíziu vôbec nesledujem, tak tam už možno nejaké tie reklamy vyskakujú :) ), ale tak nejako sa pár večerov na mojom stole zozimilo a predsa len vytiahnuté razítka Vianoce trochu privolávali. Alebo skôr čas adventu, pri tom ako rýchlo treba prevracať dni v kalendári, ani sa nenazdáme a bude tu december. 
   Ja som sa pustila do výroby neveľkého adventného kalendára, tvoreného z veľa veľa zápalkových škatuliek, cítila som sa tak trochu ako podpaľač. Hlavne keď som stála v obchode a jediná položka v košíku bolo niekoľko balíkov zápaliek. Pán za mnou sa veru i pýtal, či sú dobré, že si i on kúpi :)
   Adventný kalendár som ladila do prírodných farieb, ozdobila drobnými šiškami, embosovanými ozdobami razítok a rôznymi inými drobnosťami, ktoré šuflíčky ponúkli. Takto vyzerá finálna podoba. 











A takto nejako to vyzeralo, keď sa chystali škatuľky. Zápaliek s tými, ktoré som už mala predtým zo škatuliek, mi veru s mojou "obrovskou" spotrebou, vystačia asi aj do konca života. 


   A na záver sa chcem ešte podeliť o inú informáciu týkajúcu sa tohto adventného kalendára. Ľubka, vedúca stránky scrapper.sk mi ponúkla príležitosť vyskúšať si v scrap živote niečo nové, ísť na jeden kurz ako lektorka. Taká možnosť sa neodmieta a ako tento kalendár vznikol práve ako ukážka, kurz bude zameraný práve na jeho tvorbu, spolu s embossovaním práškami. 
   Kurz bude v sobotu 28.11. v Žiline, ak by ste sa k nám v tvorení chceli pridať, všetky potrebné informácie nájdete u Ľubky na e-shope
Všetkým krásny zvyšok piatkovej noci.
Yka 

2 komentáre:

  1. Wau, to je nádhera! Taky přemýšlím, jak si vyrobím letos svůj. Co hodláš dát za překvápka dovnitř?
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Nuž to sa ešte uvidí, podľa toho koho ho darujem :) Možno niečo sladké, ale napadlo ma i niečo také ak bude pre kamarátku, že tam popíšem vtipné odkazy alebo tak :)

      Odstrániť

Yka handmade © 2014