Veterán

novembra 09, 2015

  Autá sú v ponímaní spoločnosti spájané hlavne s mužmi a predsa v redakcii časopisu Veterán, pracujú predstaviteľky nežného pohlavia. Pred časom som od svojej kamarátky dostala ponuku, či by som nevytvorila nejakú odmenu na ich facebookovú súťaž. Dohodli sme sa na pohľadniciach a ja som mala od začiatku pomerne jasnú predstavu o tom, ako si ich predstavujem. Staré autá, takže nejaké tie prírodné farby, ošumelý vzhľad a žiadne kvietky ani iné ozdôbky. S blížiacimi Vianocami bola tématika tiež jasná, stačilo už len nájsť vhodné obrázky a narezať nejaké autíčka a šlo to samo. Skoro doslovne, práca na pohľadniciach ma naozaj bavila, nakoniec z troch kúskov bolo päť. 

   Tu sú jednotlivé kúsky, ktoré už pomaly putujú výhercom súťaže. 












Ďakujem za nahliadnutie a pekný večer, Ivka Yka

You Might Also Like

0 komentárov