Naše srdcia bijú spolu

januára 23, 2016

   Vianočná kolekcia od Galerie Papieru u mňa vždy vyvolá pri tvorení úsmev. Má byť síce sviatočná, určená k Vianociam, ale koľko krát som si ju kúpila, toľko krát som ju využila niekde úplne inde než na tému Vianoce. Možno dva papiere padli na pohľadnice, inak však zvyčajne papiere smerujú na niečo čo sa týka lásky. 
   Výrazne červený podklad albumu, ktorý som dnes dokončila nie je výnimkou, tak nejako zapadal k obrázkom z valentínskeho papiera so srdciami. :) Valentín je zvyčajne plný ružovej, ale ja som sa pustila do tejto krvavej červenej, trochu obrázky spojila šitím (ak sa dá spravenie pár krížikov nazvať šitím :) ). 

   Tu už je výsledok, valentínko-nevalentínskeho albumu. 











Prajem všetkým krásny víkend, Ivka

You Might Also Like

0 komentárov