Láska v pastelových farbách

februára 01, 2016

   Február je tu. Pre niekoho bežný mesiac, niekto si to spája s dňom zamilovaných a niekto si pri Valentíne predstaví červeného komiksového hrdinu, ktorý má niekedy v tom čase premiéru. 

   S novým mesiacom prichádza aj nová challenge na Scrapperovi, tento mesiac je to tvorba dvoch pohľadníc. Jedna pre muža, jedna pre ženu, oba v jednom štýle.  Nezabudnite nakuknúť, výhra je tento mesiac úplne odlišná od predošlých mesiacov. Ja som vytiahla svoj momentálne veľmi obľúbený papier s láskyplnými textami a tu sú moje dve pohľadnice. Obe sú v jemných pastelových farbách doplnené ozdobami.

   A keď som pri ozdobách, ich výber potešil aj moju maminu, tie brads totiž nedávno len tak doniesla z  nákupu "potravín", keď ani nevedela čo to je, len mala pocit, že mne by sa to hodilo :) Zlaté maminy :) 






  Ak ste náhodou mali krátke zamyslenie, o akom pánovi hrdinovi z komiksov som to hovorila, ide o pána v červenom Deadpoola. Pre kamarátku som robila diár pôvodne len s ním, ale v rámci jej nadšenia z komiksov som nakoniec do vnútra vložila aj obrázky iných jej obľúbencov a nejaké výroky k tomu. Tu je aspoň predná strana, úplne jednoduchá, nech sa Deadpool vyníma, nejaké to lepenie som si nechala do vnútra :) To ale ostane skryté, keďže kamarátke ešte diár len cestuje :)


Ďakujem za návštevu, Yka

You Might Also Like

0 komentárov