Trochu iné jednorožce a sloníky

februára 23, 2018

   Vo voľnom čase hrávam textovú RPG. Je to také vytváranie postáv a príbehov s inými ľuďmi, ktorí zdieľajú rovnakú vášeň pre písanie. Spoznala som tak viacero skvelých osôb a získala kamarátky z rôznych kútov Slovenska.

   Tri oslavovali nejaký sviatok a ja som si pre ne pripravila špeciálne pohľadnice. Prerábala som po večeroch obyčajné razítka sloníkov a jednorožcov na špecifické postavičky podľa toho, čo majú rady. 



  Úplne prvú som robila superhrdinskú, v snahe zachytiť hrdinov i záporákov, ktorých má kamarátka rada. Vo vnútri je ešte superman, ktorý sa mi na vonkajšiu stranu nezmestil. 


   Druhá putovala veľkej fanynke Harryho Pottera, takže postavičky som prerábala na postavičky práve z tejto knihy. Ak sa pýtate, čo je to posledné, tak Voldemort prosím pekne :D



   Posledná ktorú som vyrábala putovala veľmi šikovnej osobe, ktorá sa kretívne vyžíva pri tvorení cosplay kostýmov. Postavičky ktoré som vytvorila sú práve jej masky z Istroconov na ktoré chodíme a potom nejaké obľúbené postavičky ako Harry Potter či Alec zo seriálu/knihy Shadowhunters. 




Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov