Tehotenský denník

marca 08, 2018

   Ak netvorím práve pre seba, vnútorné zdobenie nepatrí k mojím obľúbeným činnostiam. Do svojich albumov naopak rada píšem, rada lepím ozdôbky, papierové, lepenkové, vkladám rôzne spomienkové predmety. 

   Projekty, ktoré putujú niekomu inému, tam mi to ide ťažšie, možno preto, že to vnútorné zdobenie už potom nie je moc osobné. 
   
Napriek týmto pocitom som sa nedávno púšťala s veľkou radosťou do tvorenia niečoho nového, tehotenského denníčka. Zaujali ma papire zo sady Cute & Co a tiež sú konečne hotové nové slovenské výseky. Tie nesú tehotenské texty práve na tvorbu tehotenských denníčkov a sú vytvorené v troch farbách. Ružová, modrá a žltá. 



  Aj keď sa môže zdať, že ružová a modrá  nie sú moc dobrá voľba, veď budúce mamičky v začiatkoch tehotenstva nevedia, aké pohlavie bude mať bábätko, ja som siahla po modrej verzii. Tvorila som denníček v pastelových farbách, aj ružovej aj modrej, práve pre vyššie spomenutý fakt. 

    Kým texty boli do modra, podklady som ladila do ružova, rovnako ako vnútorné listy. Dosky naopak v trochu modrastom nádychu, aby bolo všetko farebne vyvážené na obe strany. 

   Tu je časť vnútorných strán, na ktoré texty putovali. 
















  Tento denníček už má svoju majiteľku, ale ak by ste mali o podobný záujem, rada ho pre Vás vytvorím. Stačí sa o všetkom informovať na mojom emaily - ykahandmade@gmail.com. 

Ďakujem za návštevu, dúfam, že sa Vám denníček páči. :)

You Might Also Like

0 komentárov