Tri pohľadnice

apríla 29, 2018

   Na slovenských pečiatkách, ktoré nájdete v ponuke Scrapworld, som pracovala dlho. Finálna podoba trvala celé mesiace, nielen pre vymyslenie textov, ale aj grafické prevedenie či získavanie licencie na jednotlivé fonty. 

    O to väčšiu radosť som mala, keď mi jedno ráno prišla sms s informáciou, že mi bude doručený balík. Výroba v zahraničí je vždy uvedená  na niekoľko týždňov a ten počet rozhodne ešte neprešiel. A predsa. Radosť nad radosť, keď som otvorila balík a pričuchla si tomu silikónovému pachu. Niežeby to voňalo nejako extra dobre, takto čerstvo vyrobené razítka, ale radosť by to prehlušila aj keby to vyslovene páchlo :)

   Mala som čo robiť, aby som sa nepustila do tvorenia skôr ako do práce, ale odolala som. Na tvorenie nakoniec čas prišiel a ja som siahla po sérii s rovnakým fotnom a vytvorila si tri pohľadnice.

    
   Kombinovala som ich s ďalšou láskou a tou sú papiere s rozkošnými zvieratkami, popri nich človek ani nič viac nepotrebuje.  








Ak sa Vám pohľadnice páčia, alebo by ste chceli podobnú, pokojne napíšte na môj email.

Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov