Trochu zábavy s fixkami

mája 20, 2018

  Ešte k Vianociam som kupovala bratovi Ecoline fixky. Niekedy keď má chuť, si so mnou zvykne kresliť a ako sme spoločne zistili, s alkoholovými sa mu robí zle. Dostal teda akvarelové aj keď pravdou je, že s nimi za tie mesiace čo ich doma máme, robím viac ja. Mám podozrenie že brat nie je z môjho výberu fixiek nadšený, posledne sa ma pýtal či nemám nejakých superhrdinov. :)
   Moje chobotnice, jednorožce a podobné zvery ho viditeľne nenapĺňajú chuťou maľovať. Na ceste sú piráti, tak uvidím či ho zaujmem viac :)

   Nedávno som si práve zaobstarala do zbierky niekoľko menších razítok od Lawn Fawn a tento víkend ich trošku vyskúšala. Od vzniku Scrapworld len zadania challenge vymýšľam a spolu s vytiahnutím fixiek som mala chuť trochu tvoriť podľa zadania niekoho iného. S pečiatkami v ruke som nakukla, či práve Lawn Fawn niečo nevyhlasuje a ukázalo sa že áno. A tak som si vytvorila dve pohľadnice podľa ich aktuálneho zadania, challenge 28. Mali tam úplne jednoduchý sketch. 


   Na prvú pohľadnicu som si vyfarbila dve chobotničky a spravila silno "logickú" pohľadnicu, ale aj tak ma vedomie že žiarovka a more do kopy nejdú ma nezastavilo, aby som ju tam dala :) Využila som okrem iného aj jedno z najnovších slovenských razítok - všetko čo chcem si Ty
   Na druhú pohľadnicu som si vyfarbila len žiarovky, s očami vyzerajú rozkošne a tam som ponechala originál text z razítka. 


V oboch prípadoch prípadoch som si pozadie tvorila na akvarelový papier Ecoline fixkami a akvarelovým štetcom. Stačilo trochu vody a farieb a pohľadnice boli na svete. 






Krásny deň a ďakujem za nahliadnutie ♥

You Might Also Like

2 komentárov

  1. lovely clean and simple cards! The background is so soft and all the coloring is amazing! Thank u so much for playing with us at Lawn Fawnatics!

    OdpovedaťOdstrániť