Piráti a morské príšery

júla 06, 2018

Veľmi rada vyrábam pohľadnice pre ľudí, ktorých mám rada. Sú špecifické a tvorené priamo pre nich, podľa toho, o čo sa zaujímajú či čo majú radi. Väčšinou sú plné farieb a postavičiek, kvietky okolo nechodia :) 

Keď som pred nejakým časom prerábala razítka jednorožcov na superhrdinov a postavičky z Harryho Pottera, plánovala som jednu takú prerábkovú aj pre ďalšiu svoju kamarátku. Nakoniec som si ale objednala razítka rozkošných pirátov od MFT, pretože piráti a táto moja kamarátka, to k sebe proste ide. (a hlavne to chcelo razítka, pri ktorých môj brat nebude ohŕňať nosom, že zase víly, zase jednorožci a zase iné "dievčenské" motívy) 

Bolo to prvý raz, čo som vyrábala pop up pohľadnicu tohto druhu a samozrejme som aktívne ohla aj jednu stranu navyše. Nuž, budem si pamätať, že sa mám viac sústrediť :D 

Téma "piráti a morské príšery" sú inak aktuálna téma challenge na Scrapworld. Ja som na tú svoju použila niekoľko námorníckych či letných papierov z ponuky a jedno z nových slovenských razítok "všetko naj!". Nedávno som rozšírila i svoju zbierku Ecoline fixiek o pár ďalších odtieňov a tak som večer pri pozeraní seriálu mala i chvíľku maľovania pirátov. (niekoľko ako inak letelo do koša :) ) 

Nakoniec to dopadlo takto :)







Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov