Receptáre šéfkuchára

augusta 08, 2018

   Určite to tak tiež máte. (dúfam :D) Chcete niečo, čo úplne nepotrebujete, len preto že je to pekné a proste, chcete to! Ja som tak už celé mesiace pozerala na razítka s rozkošnými šéfkuchrámi a hovorila si, že ich nepotrebujem. Lebo varenie nepatrí k mojim obľúbeným činnostiam, receptáre tiež vyrábam zriedka, len ak niekto z rodiny má takú požiadavku. Naozaj mi ich logicky treba nebolo. Nuž...ako je zrejmé, predsa len som neodolala, ale tak, potešiť sa treba či nie?


  Kuchárikov som si proste musela zaobstarať a keď už som ich mala, bolo treba niečo aj vyrobiť. Aby som mala lepší pocit, že som ich určite potrebovala do zbierky. 



     Priznám sa, vyfarbiť kuchárikov mi zabralo pomerne dosť času. Akvarelové fixky Ecoline síce milujem, ale stále som neraz dosť veľké nemehlo a kde tu si niečo rozpijem. A ak tam mám čmuhu, príliš ma to štve a musím si natlačiť nového a začať od znovu. 



   Receptáriky som vyrobila nakoniec dva, hnedý s modrým kuchárom a červený, ku ktorému  ma inšpirovala stuha, ktorú mi doniesla mamina. Mne tie kocky na stužkách vždy prídu také vidiecke a správne na všetko, čo s kuchyňou patrí. 



   Kuchárikov som si vyfarbila asi piatich, takže nejaké tvorenie receptárov ma určite čaká a tak si hovorím, že by som mohla dať naporiadok niečo aj pre seba. Lebo tých mojich pár receptov ktoré som si poznačila (naozaj ma to v kuchyni ani trochu nebaví) je doslovne načarbaných na linajkvom papieri v jednom karisbloku, v ktorom je mix vecí. 

   Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov