Vintage baby projekty

júla 16, 2018

  Papierové sady Vintage Baby od LaseroweLove, či už modrá alebo ružová, si ma získali na prvý pohľad. Že budú parádne bolo jasné už z nadhľadu na facebook stránke tejto firmy, stačilo sa zadívať na rozkošného medvedíka a ostatné prvky na vystrihnutie. 

    Exploding boxy robím často, prevažne tie svadobné, ale práve všetky tie obrázky ma nalákali vytvoriť si jeden i v detskom duchu. Jedna z úžasných vecí na tvorení je tá  možnosť nekonečných variácií a tak aj keď som robila už nespočet boxov, tento bol niečím prvý. 


   Do jednej zo stien som si vyrezala otvor a vďaka acetátovej fólií som si vytvorila okienko, cez ktoré sa dá nakuknúť dnu. Celý postup, ako si takýto špeciálny box vytvoriť nájdete krok po kroku nafotený na blogu Scrapworld. Rovnako ako všetok  materiál, ktorý som na krabičku potrebovala. 









  V čase, keď som sa k týmto papierom dostala, som tvorila album pre známu. Potrebovala darček pre svoju kamarátku, či skôr jej dcérku a tak som rovno využila zvyšky nastrihaných obrázkov a pustila sa do lepenia. Z jedného albumu boli zrazu tri, ten ktorý putoval známej a ďalšie dva. Jednoduché vintage albumy v oboch farbách. 





Ďakujem za návštevu :)

You Might Also Like

0 komentárov