Vianočné pohľadnice

novembra 23, 2018

  Prišla mamina, že babka bude za chvíľu pohľadnice potrebovať. Tak som tak namierila prst, že tam sú v krabici, pokojne si môže zobrať aké len chce. 

   Ako som čakala, moje nadšenie z medveďov mamina nezdieľala, ona je skôr na tie tradičné. Keby mám spravené nejaké s vianočnou ružou, to by bolo úplne pre ňu. (aj to možno raz bude, keď vytiahnem z obalu šablónu :D) 

   Na stole som mala ešte vytiahnuté zvyšky materiálov od Studio Light, tak som si povedala, že idem ich minúť a vytvoriť nejaké tie pohľadnice, čo sa i mamine a babke budú zdať vhodné. 


   Vzniklo ich niekoľko, najlepší pomocníci boli 3D štvorčeky a lepenkové hviezdičky. 











   Všetky papiere, výseky či pečiatky nájdete na scrapworld.sk.

Čo vy? Ste skôr za tradičné pohľadnice, alebo radi experimentuje s farebnými kombináciami, ktoré typicky vianočné nie sú? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Smejem sa tu nad sebou....:)))) ja som ako tvoja mamina s babkou...nerada experimentujem...a keď som to riskla, tak mi to ľudia dali najavo...napr. mam kolegu, ktorý si teraz bral odomňa pohľadnice a všade kde bol už len taký jeleň, alebo sob alebo nejaké takéto zviera, tak povedal, že "nejdem na lov" :))) a vyberal si vyslovene tradičné pohľadnice....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz si ma pobavila aj s vyjadrením tvojho kolegu :D Že nejdem na lov :D A to som si doteraz myslela, že jeleň napríklad spadá k tým tradičnejším pohľadniciam :)
      Mne je to napríklad jedno :) Páčia sa mi aj také klasické pohľadnice aj tie šialené. Som akurát včera mala relax pri farbení pečiatok kde je yeti :D

      Odstrániť