Vianočný exploding box

novembra 21, 2018

   Mám pocit, že tie tučniaky a medvede budú na trištvrte mojich vianočných projektoch. Čo sa nesťažujem, možno som len trochu zo seba zhrozená  :) 

   Nemôžem si ale pomôcť, plus, dala som si záväzok pomíňať materiály, ktoré načnem. Nech nemám na rok výčitky, že hrabem ďalšie, keď stále mám nejaké v zásobe. (viem že to nie je reálne, ale snaha tu je! :D) 

   Robila som pohľadnice, ale dnes vám predstavím čerstvo robený exploding box. Vianočný, lebo je to pekná forma ako zabaliť peniaze, vstupenky, menšie poukazy či predplatné časopisov. A také tie veci, ktoré sa buď dajú do obálky, alebo tak. Exploding box je na to ako stvorený. 


   Ako vidno, zase som skončila pri sade Arctic sweeties. Okrem nej som sa hrala už len s lepenkovými výrezmi a kopou 3D penových štvorčekov. Aj to čo nebolo až tak treba som obstrihala a podlepila, nech je všetko pekne vystupujúce. 




   Tak predsa som využila aj niečo iné. Po prvý raz som si zaostarala razítka, ku ktorým mám aj šablóny vyrezávacie. Čo si nikdy nekupujem, lebo strihanie mi nie je cudzie a mám pocit, že som viac lenivá ísť si vytiahnuť stroj a hľadať šablónu, než chytiť nožničky :) Ale táto sada so snežnými guľami je dokonalá. 





   Materiál použitý na krabičku je všetok zo scrapworld.sk a ak by ste si chceli prečítať viac, či komplet zoznam použitých vecí, nájdete to na blogu

Majte krásny deň.

You Might Also Like

0 komentárov