Zmeny na blogu

novembra 08, 2018

   Zmeny na blogu aj naďalej sprevádza ružová. Nevadí, že nepatrí k mojím obľúbeným. Z nejakého záhadného dôvodu sa mi vždy páčia šablóny, ktoré si s ňou rozumejú.  A z nejakého ďalšieho záhadného dôvodu som objavila túto, pustila sa do prispôsobovania obsahu a keď som všetko zladila k tejto farbičke, zistila som, že som vôbec nemusela.  Tie farby sa dali ľahko zmeniť. Daň za to, že som nepátrala skôr :) 

   Blog je teda opäť doružova, ak budem do tretice ešte niekedy jeho dizajn prerábať, možno konečne skončím pri svojej obľúbenej zelenej. 
   Ako už prvý odstavec naznačil, moje technické zručnosti nie sú úplne dokonalé a tak ak by niekto napríklad vedel, ako odstrániť to "undefined" pri každom príspevku, rada know-how vymením napríklad za pohľadnicu :) 

    Ako už nadpis hovorí, dnes to bude o zmenách. Naposledy som tu niečo prerábala v roku 2015, kedy sa toho veľa udialo. Chcela som ho prispôsobiť na prezentovanie svojho papierového tvorenia, záhlavie nieslo moje tvorivé logo Yka handmade a všetko bolo o scrapbookingu. Až doteraz :)

   Mám to šťastie, už skoro dva roky, mať tento pôvodne koníček ako svoju prácu. Väčšinu úsilia z papierového sveta vkladám do Scrapworld a aj preto som tento rok blog tak veľmi zanedbávala. Poslednú dobu sa to snažím napraviť a to aj preto, že už nejaký čas som plánovala zmeniť ho, na trochu viac osobný. Alebo skôr zameraný na viac, ako len jednu vec, ktorá ma napĺňa. 

   Od detstva rada píšem, z tých "materiálnych" snov je vydanie knihy na samom vrchole pomysleného rebríčka. Neviem prečo, ale nikdy som nesledovala moc blogov o recenziách kníh, ani nepátrala po iných ľuďoch, ktorý tiež nevedia bez písania žiť. Nie tak dávno som ale na jeden taký narazila, vďaka nemu sa dostala na ďalší a tak to už išlo. A zrazu ma to bavilo čítať, o procese písania iných ľudí, zasmiala sa na rovnakých problémoch (ako dobyť nedobytné, keď ste to nedobytné svojim opisom sami vytvorili :D) a namotivovala sa, trochu blog upratať a prerobiť. Začať písať o písaní. Zapojiť sa do rôznych zaujímavých projektov. 


   Dúfam, že tých, ktorí sem chodíte pre handmade tvoreniu to neodradí, stále tu bude. Ale bude tu toho, dúfam časom viac. Najprv sa musím ísť prehrýzť na koniec týchto technických úprav a popátrať, ako jednu či dve chybičky ešte opraviť. Stále ale platí, že ak je tu niekto šikovný, vymením radu za pohľadnicu :) 

Majte krásny deň a už onedlho aj s trochu iným obsahom ♥

You Might Also Like

0 komentárov