Scrapworld oslavuje 2 narodeniny

novembra 13, 2018

   Scrapworld.sk oslavuje druhé narodeniny. Je to až neuveriteľné, ako rýchlo to utieklo. Včera, keď som to spomínala kamarátke, tak jej prvá reakcia bola tiež prekvapená, že veď sme spolu akoby včera lamentovali nad názvom a radom vecí. A zrazu dva roky. 

  V obchodíku prebiehajú v rámci "virtuálnej oslavy" nejaké akcie, či už zľava na nákup alebo súťaže. Tá prvá začala dnes, tvorivá a ja som si do nej pripravila nejaké pohľadnice. 


   Narodeninová súťaž je o tvorení so slovenskými materiálmi Scrrapworld a ja som siahla po pečiatke a papierových výsekoch

   Prvá  pohľadnica je narodeninová, aj keď nesie také vianočné motívy. Zbožňujem túto sadu, čo som už nie raz písala, hlavne pre tie polárne medvede. 



   Druhá je už klasicky vianočná, lebo príprava musí byť. Len pár dní dozadu, som si nabrala do krabičky kopu vianočného materiálu a zobrala si ho domov. Už si ani nepamätám, kedy som netvorila vo vzorkovni ale doma a bolo to skvelé. Pri lampičke, s obmedzenými vecami. Žiadne vyrezávacie šablóny, žiadne ozdoby navyše, len to čo sa zmestilo do krabice keď som išla domov. 

   Prekvapivo som urobila viac pohľadníc než keď mám všetko po ruke, asi práve tými obmedzeným zdrojmi. Tie pohľadnice ukážem ale inokedy, jedna z nich je ale aj táto k challenge. 



Tvoríte? Tak sa určite zbehnite pozrieť na zadanie súťaže a zapojte sa :)

Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov