Diplomy

decembra 03, 2018

   Tento mesiac som okrem bežného diplomku pre víťazku mesačnej challenge vyrábala ešte ďalšie dva diplomy. Nezvyknem robiť totožné, ale keďže k téme "V ríši jednorožcov" som udelila jeden špeciálny aj pre malú Petronelku, nakoniec som diplom k októbrovej súťaži vyrobila dva krát. 

   Využila som pečiatky mft, jednorožce a moje milované fixky Ecoline. Celý diplom som ladila do fialovo-ružova a to hlavne preto, lebo fialová fixka je srdcovka. Zvyšok materiálu nájdete na scrapworld.sk .




  Ďalší diplom, ktorý bolo treba vyrobiť bol diplom k narodeninovej súťaži. Boli to druhé narodeniny Scrapworld a preto samotný diplom je v tvare dvojky. Kvietky a darček, to k narodeninám patrí, takže nechýbajú ani na diplome.


   Dnes sa vyhlasovali výsledky predposlednej challenge tohto roku, takže mňa čaká robenie ďalšieho. A vy ak radi súťažíte, vyzerajte na blogu nové zadanie, ku ktorému nejaký tématický tiež vznikne. 

Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov