Decembrová challenge

decembra 04, 2018

  So začiatkom decembra, ako posledného mesiaca v roku, je tu čas aj na posledné zadanie súťaže na scrapworld.sk . Je ladené do biela, pretože niekde na Slovensku to už pekne bielo vyzerá i za oknami. U nás ešte zatiaľ nie, aj keď pred dňom či dvoma bolo vonku celkom zahmlene a nejaký ten sneh poletoval, že to naozaj vyzeralo ako pod bielou prikrývkou

   Ako ukážku z challenge som si pripravila pohľadnicu, center step card. Na tento typ som už minulosti robila fotonávod. Veľmi sa mi tento typ pozdáva a preto som po ňom siahla aj ďalší krát. 


   Už nejaký čas mám doma vyrezávaciu šablónu vianočnej ruže, ale je to prvý raz, čo som ju mala možnosť využiť. Spojila som ju svorkou a podlepila bielymi vyrezanými konárikmi a gázou. 



   Jeden z naj materiálov z vianočného tvorenia tohto roku sú skvelé pečiatky snežnej gule, v ktorej si môžem meniť vnútro. Asi najviac využívam tú so snehuliakom a stromami, ako aj v tomto prípade. Naembosovala som pečiatku na vellum, vystrihla a nalepila k ruži.


  Ako posledné som dolepila hviezdičky a slovenský  nápis Veselé Vianoce. Oboje som najprv zapiekla horúcim embossingom, bielym práškom. Je to trochu iná biela než štruktúrovaný papier či konáriky, takže sa to všetko nezlieva a pekne ukáže. 


   Všetok materiál je zo scrapworld.sk a ak radi súťažíte, určite neváhajte a zapojte sa. Ako vždy sa súťaží o diplom a materiál na tvorenie.

Majte krásny, či už biely alebo farebný deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov