Vianočná hviezda

decembra 21, 2018

  Doma máme na chodbe obrovskú knižnicu. Je tam ešte dosť voľného miesta, ale aj tak si väčšinu svojich kníh skladujem rada u seba v izbe. Mojich poličiek je ale len pár a tak už sú takmer zaplnené, čo s blížiacimi sa Vianocami nebol dobrý stav.
   
   Tak som si povedala že to trochu reorgranizujem a spravím si miestečko na nové. Keď už som všetko vyložila, tak som sa pustila aj do ostatného upratovania a objavila pri tom v jednej krabici pár rokov starú ozdobu hviezdy. Bola taká obyčajná a keďže mi na stole ešte ležali zbytky z vianočného tvorenia, trochu som ju ozdobila. 



   Najprv som uvažovala o serióznom tradičnom zdobení, ale ako som tu už x-krát spomínala, milujem polárne medvede z Arctic Sweeties. Takže...je očividné čo som nakoniec na zdobenie použila. 

   Celý článok o zdobení a použitý materiál s odkazmi nájdete na blogu Scrapworld. Tu je len pár fotiek. 




  Ten druhý venček mi ležal vo vzorkovni a zdal sa mi príliš malý a svetlý, ale keďže prišla kamarátka práve keď som lepila, rozhodla som sa ho predsa len skúsiť ozdobiť a nakoniec som jej ho darovala. :) Ako odmenu za "čiernu prácu". (pomáhala mi čosi nastrihať :D)


Majte krásne predvianočné dni ♥

You Might Also Like

0 komentárov