Z predvianočného tvorenia

decembra 26, 2018

   Tieto vianočné sviatky som sa držala slova "pokojné". Kým predošlé roky som si nechávala nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu a tvorila som aj pre nejakých oneskorencov, ktorý mi písali pokojne aj pár dni pred sviatkami, tento rok som si povedala, že nie. 

   Darčeky som nakúpila v predstihu, v decembri si tvorila už len pre seba a blízkych. Konečne som tak mala čas vytvoriť aj zápisníčky pre dve moje kamarátky zo strednej školy. Ony zaviedli taký zvyk, každý mesiac po výplate ísť do nejakej reštaurácie u nás v meste a takto preskúmať podnik za podnikom. Na ich narodeniny (lebo ich majú v rovnaký deň) som im niečo priniesla a oni sa potešili, či niečo ručne robené, ale vtedy tomu tak nebolo. Preto som si povedala, že na Vianoce to napravím a tak vznikli dva zápisníčky. 


   Pri oboch som tvorila prevažne s materiálom od Laserowe Love. Jedna rada bicykluje a druhej sa hodí hlavne nápis "dream big". Pretože má sny, ktoré by mohla realizovať, len má obavy.  Ktoré dúfam prekoná a pôjde za svojim srdcom, ako by sme mali my všetci. 






   Jedna z posledných vecí, ktorú som ešte dorábala pre niekoho na zákazku, boli obľúbené dvojjazyčné svadobné oznámenia. Po prvý raz som ich robila otváracie a polovica z nich putovala do Francúzska. Aby ich už teraz cez sviatky mohli budúci manželia rozdávať. 


  Ak som na niečo lenivá, tak na scrapbookové balenie darčekov. Doma to nikto moc neocení, ja sama viem ako trhám papiere z darčekov, takže sa ani nečudujem. Kamarátkam z iných miest som sa okrem pohľadnice rozhodla tento rok poslať aj také malé prekvapenie. V jednom online programe som im vytvorila pexeso, každej s obrázkami, ktoré som dúfala, že sa im budú páčiť. (nech nezahmlievam, ide o ich obľúbených hercov a tváre z avatarov z textovej rpg)  Keď som s tými kocočkami prišla do faxcopy tak som sa aj trochu čudne cítila, hlavne akýsi chlap na mna dosť čudne pozeral. Nuž čo :) 

   Nechcela som im pexeso posielať len tak v gumičke, takže pre ne som krabičku a malé handmade balenie vyrábala. Ryhovacia podložka bola veľký kamarát :)  


   Výsledkom sú takéto malé craft boxíky s roľničkou. Jedna kamarátka mi potom písala, že ju roľničky desia (čo som do týchto Vianoc netušila) kvôli nejakému počudesnému tvorovi z hororu, či čomu :D 


Čo vy? Potešili ste svojich blízkych ručne robenými darčekmi? 
Majte krásne posledné dni roku 2018. 

You Might Also Like

0 komentárov