Detské albumy

januára 29, 2019

  Pri triedení papierov a upratovaní niektorých poličiek, som našla sčasti oblepené dosky. Sčasti preto, lebo mnohé boli spravené len z polovice. Asi 4 lepenky som takto našla nachystané a druhá časť dosiek nikde. Lepila som to tak dávno, že už ani neviem, čo som to chcela robiť. 

  Mimo týchto záhadných kúskov som konečne roztriedila i zbytky nálepiek, rôzne kartičky a vystrihnuté kúsky. Bolo ich toľko, že som sa rozhodla pomíňať ich a spojiť to aj s tými napoly pripravenými doskami. 

   Prvý album je zo sady vintage baby. Pracovala som na modrom albume a popri tom som vytriedila i zvyšky. Je ich dosť, lebo ja už som týchto sád pár minula. Zostali mi nejaké vystrihnuté hračky a asi tri štvorcové obrázky, takže tým som začala a vytvorila jednoduchý rýchly album pre dieťatko. 




  Na zvyšné tri albumy som využila spomínané dosky, dorobila k nim druhé strany a vyhrabala asi 5 sád nálepiek s medvedíkmi. Pravidelne som používala tie isté a tak mi ich množstvo zostalo a konečne dostali svoje miesto na albumoch.







 Ako vždy, všetok použitý materiál nájdete na scrapworld.sk a ak by niekto mal záujem o detský album, stačí sa ozvať na email :) Zatiaľ sú voľné.

Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov