Kohútik a sliepočka

januára 17, 2019

   Aj keď je už prvý mesiac roku 2019 za svojou polovicou, zatiaľ som toho tento rok moc netvorila. Len včera som dokončila všetky diplomy za celoročnú účasť pre tvorilky, ktoré sa zapojili do všetkých dvanástich zadaní na blogu Scrapworld.

   Som z nich nadšená, ale keďže len dnes cestujú budúcim majiteľkám, tak sa o fotky podelím v inom článku. Dnes vám ukážem album so sliepočkou a kohútikom. Ide o rodinný album, ktorý som tvorila pre rodinku, ktorá má v priezvisku práve slovíčko, ktoré sa k tomu hodí. 

   Je to čosi zmenšený album 30x30 a je i ukážkou k aktuálnemu zadaniu súťaže na Scrapworld. Ak si chcete zasúťažiť, určite nakuknite. 


  Na album som využila papiere, ktoré mám doma už niekoľko rokov - House of roses. Keď som si ich kupovala pred rokmi, bol ich trošku problém zohnať a tak som si ich šetrila a šetrila...až ležali takto nevyužité. A tak dostali miesto na tomto albume. 


  Doplnené zásoby kvietkov sa tiež hodili, k tým papierom sa jednoducho pýtali :)




Ako to ide tento rok s tvorením Vám? Dúfam že lepšie ako mne :)

You Might Also Like

0 komentárov