Šťastný nový rok 2019

januára 08, 2019


   Áno, viem že je už ôsmeho. Pre mňa začal tak nejako nový rok len včera, keďže som sa vrátila späť do pracovného kolobehu. A tiež preto, že som sa deň pred Silvestrom mierne priotrávila jedlom. Či skôr zjedla niečo očividne veľmi pokazené, s čím sa môj žalúdok vysporiadaval takmer týždeň. Niet nad to, keď všetci do seba niečo pchajú na Silvestra a vy môžete jesť akurát tak suchý rožok a piškóty :D Rozhodne si nemusím lámať hlavu tými vyskakujúcimi článkami na facebooku, ako zhodiť povianočné kilá. Stačí zjesť pokazené kura (môj tip číslo jedna) alebo staré koláče (tip dva, lebo som pažravá) a žalúdok sa o to postará :D 

   Napriek tomu všetkým, ktorý na tento blog pravidelne či nepravidelne zavítate prajem všetko dobré do roku 2019. Hlavne zdravie, lebo bez  neho nič nie je také ako byť  má. A potom aby ste boli šťastní a plnili si sny. A samozrejme mali každý jeden deň dôvod aspoň na malý úsmev. :)

  Dávate si inak predsavzatia? Môj prípad to rozhodne nie je, aj keď každý rok si dávam nejaké ciele. Plus prirodzene  mám nejaké túžby a veci, ktoré by som chcela zažiť. Je to taký zoznam, zapísaný v mojom univerzálnom zápisníku, do ktorého priebežne pripisujem i čiarkam splnené. 
  Ešte stále je tam niekde vydanie knihy, čo je jeden z cieľov tohto roka. Či skôr konečne ten prvý diel dopísať. Prečítať viac kníh, to je tiež jedna z túžob tohto roka, lebo keď sa spätne pozriem na rok 2018, moju malú knižničku som moc nerozšírila. Pracovných cieľov a tvorivých je tiež veľa, niektoré si nesiem ešte z minulého roka, lebo chýbala odvaha či čas. No a hlavne, viac žiť :) 

Inak sa trochu smejem sama na sebe. Pôvodne som nemala v pláne písať nijaký úvodný článok do nového roka, ale dnes sa mi konečne podarilo vďaka youtube zmeniť na tejto šablóne čas za dátum, nech vôbec viem, kedy som ktorý článok napísala. A mala som z toho takú radosť, že som si povedala, že nejaký ten článok by som teda napísať mohla :D Ako málo stačí k radosti :) 

  Majte krásne zasnežené dni ♥

You Might Also Like

0 komentárov