Z vysokoškolskej kroniky

mája 05, 2019

  Ako som spomínala v minulom článku, pripomenula som si časy kedy som si lepila fotky len tak pre seba a opäť ma to tak nejako chytilo. Ten začiatok so scrapbookingom, kedy som si k fotkám veľa písala, veľa zaznamenávala a lent ak si lepila, moc neskúmajúc, či niečo vyzerá dokonalo. Len tak pre ten pocit. 

  Keď sme s dievčatami z DT na Scrapworld vymýšľali zadanie pre májovú challenge, skončili sme pri téme o vykročení z bežných koľají. O tvorení niečoho, čo človek bežne netvorí, či už preto že mu to nejde, alebo to len neskúšal alebo čokoľvek iné. Pre mňa to sú layouty, klasické štvorcové, aj keď som ich kedysi tvorila dosť. Dávno pradávno. 


  V rámci challenge som si ich ale niekoľko vytvorila, vlastne cieľ bol jedna stránka a skončila som pri štyroch. A hádam album už aj dolepím, lebo som nejaká nadchnutá konečne to po rokoch dokončiť :)


  Vytiahla som si fotky z jednej narodeninovej oslavy, hlavne preto že sa mi páčia prestrofarebné nálepky  s párty témou od Echo Park. Skončilo to ako dvojstrana, lebo som mala vytlačených dosť veľa fotiek, ale aj preto, že som niekam musela schovať text. Konkrétne ten je na pravej stránke, skrytý pod strelkou čo drží jednu fotku. Tá sa vyklápa a čosi som si o tej tajnej narodeninovej oslave predsa len zapísala, lebo veď spomienky.






  Druhú stránku o ktorú sa podelím som robila skôr, ale keďže môj prvotný cieľ k inšpirácii k challenge bola stránka bez textu, neskončilo to pri nej. 

  Layout je o natáčaní relácie Čo ja viem, kde sme mali počas vysokej možnosť ísť. Samozrejme sme to s pár spolužiakmi využili a keďže som si z tade odniesla plno dojmov, bez toho textu by to nešlo :) 




   Len tak už pre seba a preto že som sa rozbehla, som si vytvorila ešte jednu stránku s názvom Trojčlenka. Je to o jednom našom predmete v rámci ktorého sme mohli získať certifikát k ovládaniu jedného predmetu.  

   Súperili sme niekoľko skúpiniek s našimi fiktívnymi firmami a aj keď sme to mali rátať cez komplikovaný program, kadečo na základe výpočtov určovať a rozhodovať sa, my sme stavili na sedliacky rozum a učivo základného ročníka - trojčelnku. Nakoniec sme skončili ako druhí, prinieslo nám to známku bez nutnosti ísť na skúšku a celkom dosť smiechu a zábavy na izbe, keď sme to po vyučovaní "rátali". 




  V krabici mi leží ešte asi tak 50 fotiek na lepenie, takže hádam mi toto nadšenie vydrží :D

Majte krásne dni ♥

You Might Also Like

0 komentárov