Tvorenie pre seba

mája 01, 2019

   Fuf. Nejaký čas som sem ani bodku nenapísala. Hanba mi :) Zamestnávalo ma veľa vecí a tiež pokazený notebook neprispel. Človek si zrazu uvedomí, aký je na tom jednom kuse stroja závislý. Nielen pre účtovníctvo v mojom prípade, ale tiež pre všetky programy na grafiku, či len obyčajnú úpravu fotiek. (keď som na blog Scrapworld-u chcela pridať jeden článok z počítaču svojho otca a nemohla som mu tam nič inštalovať, dobrú hodinku som navigovala kamarátku ako mi má poupravovať fotky, kým som tam článok nahodila. Ďakujem Lenka ešte raz ♥ ) Okrem tohto všetkého som zistila že si nepamätám heslá na polovicu stránok kde sa prihlasujem, lebo samozrejme si to v PC ukladám. Je len pár stránok ktoré nemám automaticky uložené :D

  No ale späť k veci. Kým som nemala počítač, samozrejme sa mi najviac chcelo robiť veci, ktoré som nemohla. Písať knihu. (našťastie tú zálohujem pravidelne a našťastie disk na PC prežil) Pripojila som si k starému mini noteboku veľkú klávesnicu a napísala som viac, než za posledný mesiac keď som mala notebook. Tiež som bez počítača dokončila posledné stránky svojho albumu. 

  Je to dávno čo som robila niečo pre seba. Len tak. A musím povedať že to bol sakra dobrý pocit. Pripomenulo mi to prečo tak scrapbook milujem. Je fajn potešiť iných, privyrobiť si tým a tak ďalej, ale ten pocit vybúriť svoju kreativitu, dať spomienky na papier...no to je niečo úplne iné. 


  Čo sa toho tvorenia týka, lepila som si svoj cestovný album. Je to poriadne tučný album, aj sa mi už preto ťažšie občas prevracajú stránky. Ale to je daň za to, že som si nekúpila nejaký hrubší zakladač, alebo nedala vyvolať menej fotiek. 


  V albume je kopa strán textu, lebo o pár rokov si istotne nebudem pamätať každú blbostičku, ktorá sa stala. Väčšinu textu som sa snažila zakomponovať na prvú stranu ku každému dňu, aké si hlavné zhrnutie kde sme boli, keďže v rámci výletu sme každý deň navštívili iné mesto v Škótsku. 




  Síce milujem knihy Harryho Pottera, ale priznám sa, nemám nejako naštudované tie zákulisné veci. O autorke, kde písala a tak ďalej. Jedna kamarátka čo s nami bola ale áno a tak sme mali zastávku v podniku, kde HP písala. Ako, vychytali sme kedy sme prišli, lebo sme boli druhé v rade na stôl (nomrálne čakačka, ale niet sa čomu čudovať, keď to má aj na skle titulku ako rodisko Harryho Pottera) a keď sme sa usadili, vznikol tam celkom dlhý rad.  (mali tam super koláče, keby ste tam niekedy zavítali :D) 







  Prelistovanie celým albumom si môžete pozrieť vo videu:


  Čo sa viac fotiek ale aj použitého materiálu týka, o tom nájdete v článku na Scrapworld, ako vždy, materiál s ktorým som pracovala nájdete v ponuke :) 

 Toto dotvorenie albumu pre mňa ma celkom nakoplo, rovnako ako plánovaná challenge k máju, ktorá bude na blogu o dva dni a po dlhom čase som sa naozaj pustila do tvorenia svojich albumov a mám z toho neskutočnú radosť. 

Čo vy, ako ste na tom s tvorením pre seba? 
Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ivetka, album je super! ach milujem tieto ručne robené albumy...je v nich toľko emócii.

    OdpovedaťOdstrániť