Letný album

júla 09, 2019

  Keď som bola menšia, chodila som k moru skoro každý rok s rodičmi a bratom a našimi známymi. Teraz  keď už brat kvôli chorobe vodu až tak nemusí, ak idem niekam s rodinou, ideme skôr na hory alebo jednoducho obzerať skôr nejaké prírodné krásy či pamiatky. 
  Rovnako moja dovolenka s kamarátkami, nabalili sme radšej bundy a smer Škótsko, ako ste mohli vidieť v jednom z mojich predošlých článkov o albume, ktorý som si z neho robila. 

  Keď som ale na scrapworld.sk nahadzovala jednu letnú novinku čo sa papierov týka, až som zatúžila ísť k moru, len aby som ju použila :D (ano, ako mi povedala jedna iná tvorivá duša, niekto si vyberá papiere k fotkám z dovolenky, niekto chce ísť na dovolenku kvôli papierom :D). Druhá kamarátka ale správne podotkla, že to môžem použiť aj na fotky z leta ako takého, veď kúpaliská a veget :D 

  Nuž nech je ako chce, nakoniec som si vytvorila jeden album len tak pre radosť z týchto papierov, teda skôr som si vystrihla obrázky, lebo podkladový je z nejakej romantickej sady, ale mne sa aj tak hodil :)





  Album je zatiaľ voľný keby niekto chcel a ja prajem krásne letné dni

You Might Also Like

0 komentárov