Zápisky z malého vesmíru

júla 11, 2019


  Toto je článok z trochu iného súdka, aj keď čo to som tu na blogu už spomenula. Nejaký čas dozadu, som tu uverejnila niekoľko článkov o inej mojej milovanej činnosti - písaní. Nájdete tu niekoľko dielov z rubriky Zo zákulisia príbehov o knihe, ktorú píšem. 

   Tak ako mi kamarátka povedala hneď na začiatku - sprav si na to zvlášť blog, tak sa nakoniec stalo, nech nemiešam hrušky s jahodami. A keďže som si v štatistikách všimla, že vás tieto články zaujímali a boli dosť čítané, idem sa s vami podeliť o pár info. 

  Blog číslo dva, o láske k príbehom, či už tomu čo píšem ja alebo o knihách, ale aj o inom, nájdete na TOMTO odkaze. Prípadne napravo v bočnom panely je už prelinkovanie :) 
  
   Okrem spomínanej rubriky tam nájdete už aj anotáciu k Anarchorance, keďže dej ako taký je dopísaný. Práve si to po sebe čítam a smejem sa, alebo si trieskam hlavu o stenu pri tých prvých kapitolách :D 



  No a keďže je toto scrapbookový blog, možno ste si všimli ten super 3D lepenkový model písacieho stroja. Poviem vám, hotová maturita a hlavne mi niekoľko kusov ostalo :D Nuž nevadí, stojí a momentálne slúži ako fotomodel napríklad na takéto fotky ako je tá titulná :)

  To je asi všetko čo som k tomuto chcela, takže ak vás to zaujíma, budem rada ak nakuknete, necháte prípadne komentár alebo tak :) 

Majte krásne dni ♥

You Might Also Like

0 komentárov