Pohľadnica

mája 24, 2013

Poctivo lepím do tohtoročného projektu na scrapbook.cz challenge i projekty, aj keď projekty dávajú neraz celkom zabrať. Sú stavané tak aby sme vyskúšali veci, ktoré zvyčajne nelepíme, minulý mesiac to bola pohľadnica. Konkrétne pre chlapca, muža...Nelepím pohľadnice, moc ma to nebaví a ani ich nezvyknem posielať. Napriek tomu som sa do pohľadnice pustila, inšpirovaná mojou spolubývajúcou. 

Chcela som niečo vtipné, no a práve spolubývajúca na jednej diskotéke použila kondóm ako gumičku do vlasov. Doma som našla jeden starý po záruke a tak bol komponent na pohľadnicu jasný, nápad na tému a spracovanie na seba tiež nenechal dlho čakať. Nakoniec som sa z tvorby poriadne tešila :)

A potešila som sa nielen pri jeho tvorbe, ale aj po hlasovaní, pretože som s ním vyhrala, čo ma naozaj potešilo :) 



Na pohľadnicu som využila postavičky z jednej stránky, neskôr aj na odškrtávací kalendár pre kamaráta. Uzavreli sme stávku, že nesmie piť do Spartan Race, inak skončí s ružovými vlasmi. Moc som mu neverila, ale vyhral a vydržal to :)


Ďakujem za návštevu :)

You Might Also Like

0 komentárov