Diáre

decembra 25, 2014

   Všetkým prajem krásne sviatky, verím, že ste včerajší štedrovečerný deň prežili v pohode a s úsmevom na tvári, so všetkými vašimi blízkymi. (a bez problémov s kostičkami od ryby :) ) Ostáva už len pár dní a príde Silvester a s ním nový rok. Ako som písala v inom článku, k tomu nasledujúcemu som tvorila vlastný diár, vlastný skutočne od základov. 
   Trochu som sa bála či bude dosť bláznivých ľudí na to aby bol o takýto diárik záujem, ale na počudovanie a moje milé prekvapenie áno. Nemala som možnosť nafotiť všetky predné stránky, tak prinášam aspoň pár z nich. :)









   Prvá i táto druhá várka diárov sa niesla v podobnom dizajne, menili sa len farby a ozdoby podľa osôb, ktoré si diár priali. Posledná várka bude v duchu cestovateľskom, ale samo o sebe s odlišným dizajnom než boli tieto :) Ešte sa na nich finishuje, tak fotky nabudúce :) 
   Mám tu ešte jeden, mimo môj bežný farebný štýl, bol to jeden z návrhov pre prianie - francúzsky diár. 


   Väčšina bola tvorená pred Vianocami a tak ako malé prekvapenie som k nim posielala i handmade visačky na darčeky, verím že majiteľov potešili :)



Prajem pekný zvyšok sviatočného večera, 
Yka

You Might Also Like

0 komentárov