Vo vianočnom duchu

decembra 31, 2014

   Posledný deň roku 2014. Dnes ráno, kým sa mi nechcelo zdvihnúť z postele som uvažovala, ako rýchlo ten rok uplynul. Vlastne ako sa mi zdá, že samotné Vianoce boli snáď mesiac dozadu a nie týždeň. Keď som bola malá, mala som pocit, že sa dni strašne vlečú, teraz žmurknem a mesiac za mnou :) 

   Tieto dni doháňam všetky decembrové resty v scrapbooku, pričom od Vianoc sa do ríše tvorivosti ponoril aj môj mladší brat. Dostal odo mňa plátno s farbami, tak sa s ocom kreatívne vyžívali, aj keď ich maľba nevyšla tak ako si to predstavovali. Z obrázku Tatier skončili pri sopke, z ktorej sa dymí :) Včera sa ale ku mne pridal v rámci súťaže na Scrapperi, tento mesiac bola kopa cien naozaj inšpirujúca a lákavá. Téma bola vianočná, podmienky boli dve, využiť vločku alebo stromček a zároveň striebornú alebo zlatú farbu. 
    






   Kým ja som čerpala zo svojich zásob v šuflíčkoch, na bratov výtvor sme otvorili škatuľu s mojim vianočným darčekom. Nejaký čas dozadu som sa náhodou dostala k inzerátu, kde jedna pani predávala stroj na rezanie. Staršia verzia za super cenu, dlho som nad kúpou neuvažovala a nakoniec z toho bol vianočný darček :) Môj notebook, pán dôchodca (a to nie som nijaký IT-čkár, čo považuje za dôchodcu notebook starý 3 roky :) ) to síce veľmi nezvláda, ale našťastie bratov počítač sa so strojom skamarátil a tak sme včera dali pokusný rez. Vyberal si brat, na svoju budúcu pohľadnicu a moje slová "začnime niečím jednoduchším" nebral veľmi vážne, usúdil, že musíme začať "zostra". 


    Bráško je na vozíčku a tak som mu trochu pomáhala nahradiť hybnosť rúk, v každom prípade finálny výtvor po dizajnovej stránke je jeho. 
   




Všetkým prajem úžasný posledný deň tohto roka a správne vykročenie do toho nasledujúceho.
Yka

You Might Also Like

0 komentárov