Blog hop na Scrapworld

novembra 17, 2018

   Vitajte na mojom blogu a príspevku k blog hopu, ktorý je súčasť "virtuálnej oslavy" druhých narodenín scrapworld.sk . Ku mne ste sa dostali z blogu Zuzky a môj blog je v rámci blog hopu posledný v poradí. 

   Verím, že v rámci narodenín eshopu s nami súťažíte aj v ostatných súťažiach, či už tej narodeninovej challenge, alebo šifre, kde všade môžete vyhrať materiál pre vaše tvorenie. 

   Ale späť k BLOG HOPu. Ak túto aktivitu nepoznáte, ide o preskakovanie z blogu na blog. Na každom vás čaká inšpirácia v podobe posledného projektu členiek DT a niekoľko slov k tvorbe. A mimo toho, na každom blogu sa môžete zapojiť do súťaže o cenu.  

   Ja som si pre vás pripravila v rámci blog hopu pohľadnicu. Poslednú dobu som tvorila hlavne veľa vianočných, ale táto výnimočne vianočná nie je. A to aj napriek tomu, že som využila papiere z vianočnej kolekcie.


   Keď sa objavila sada papierov Shabby Winter, prvé, na čo mi padol pohľad boli tie obrázky. Je to síce taká zimná kolekcia a asi sa predpokladá, že bude skôr k vianočným projektom, ale mne ako prvé prišli na rozum naše slovenské pečiatky "posielam Ti pusu" a "posielam Ti objatie". Sú tam totiž presne také obrázky, bozkávajúci sa párik, postavičky, čo vyzerajú že sa objímajú. 

   Boli prvé čo som zo sady vystrihla a rozhodla sa využiť na nejakej pohľadnici. Obrázkov je tam dosť a ja sa dostanem aj k zvyšku, len čo pomíňam bohatú zásobu z predošlej medveďo-tučniakovej sady. 

   Zatiaľ vznikla táto prvá pohľadnica, kde som na základ nalepila o čosi menší papier z papieru Shabby winter 02.  Jeho okraje som prešla ničičom papiera, na ktorý som nalepila biely papier s upravenými krajmi pomocou okrajovej raznice. Následne som nalepila papierovú rozetu a na ňu vystrihnutý párik, podlepený 3D penovými štvorcami. Doplnila kvietkami, srdiečkami a perličkami  a nakoniec otlačila aj razítko. A bolo hotovo. 




SÚŤAŽ

  Ako bolo spomenuté, vďaka Blog Hopu môžete v každom príspevku vyhrať nejaké tvorivú cenu a inak to nie je ani u mňa. Vašou jedinou úlohou je zanechať komentár, v ktorom odpoviete na nasledujúcu otázku: 

Po čom zo scrapbookového materiálu tajne či netajne túžite a priali by ste si dostať pod vianočný stromček? 

   Súťaží sa do nedeľnej polnoci (18.11) a cenou je pečiatka, ktorú ste mali možnosť vidieť aj hore na projekte. Táto je samozrejme čistučká a nová. Povedala by som voňajúca, ale, neviem či by to bolo pravdivé :D


  Meno výhercu nájdete v pondelok 19.11.na blogu  Scrapworld.  U  mňa blog hop končí, ale vy máte stále dostatok času na ostatné súťaže, ktoré vás na blogu čakajú. 

Majte krásny deň ♥

P.S. Ešte dnes sa nakupuje na Scrapworld s 10% zľavou

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Po kompletnej sade papierov od craft smith, vsetky, ktore kedy vysli :) No dobre, tak aspon tie, ktore este nemam. Plus este jeden stojan na ne :D Ale vazne, kazda jedna sada je dokonala, milion papierov, perfektne sa s nimi tvori, su zaujimave, nevsedne a na moje tvorenie dokonale.. Manzel, citas? Inspiruj sa.. Tu!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 😂 Milý ježiško, my len tak skromne túžime asi po 3/4 všetkého čo v eshope je 😂. No najviac silikónové razitka Lawn Fawn sú uplne mega super. Ako ináč winter unicorn, Enamel dots sú u nas len na prídel. Vyrezávacia šablóna balóny,cisla, abeceda, motýľ, srdiečka,sloník,novú rezaciu dosku do xpressu, papiere s kávou, ovocím,princeznami, slovenských pečiatok a zvieratkovské vyrezy ( liška, v lese, zoo) tých nikdy nie je dosť... Pekný večer prajeme P+P Knuth

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ivka, ja neviem po čom túžim konkrétne /stroj uz mám a som zan vdacna/ asi tuzim mat vzdy dost penazi na to aby som mohla nakupovať...kazdu chvilu totiz obdivujem novu sadu papierov a musim kupit aspon nieco , aj ked dopredu neviem ci z nej budem tvorit... mne ich staci ohmatavat, obzerat a zase dat do krabice... takze naj darcek by bol pre mna dostat poukazku aby som si ja mohla za nu nakupit to co prave opanta moje srdce... :-D super ze? Lenka Pravdova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že aj tvoja pohľadnička je krásna a milá, ako aj Zuzkina, ste šikulky!
    Ja si prajem to, čo sa nedá kúpiť v žiadnom obchode - zdravie 🤗
    Paaaa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neviem ci mozem Bigshot nazvat scrapbook materialom, ale nan si zubky brusim uz nejaku tu chvilu. Inak papiera nikdy nie je dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja by som si zelala xpress,i ked maly strojcek mam,ale ten nniekedy nestaci a ja mam toooolko planov,co este chcem vyskusat a na to by sa dokonale hodil :) NadaH

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mily ježiško musím mať lepenkový výrez babyland, sovy a vila lebo by sa mi zisli. Petronela Knuthova

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Juuuuj taky Cinch, ale dobra kvalitna rezacka by sa hodila. Inak.... Krasna pohladnica :) a este raz vsetko najlepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všetko najlepšie želám :)
    Ja si postupne plním scrapperské sny, no stále zostáva pár vecičiek, asi najviac by ma potešil Cinch, ryhovacia podložka v cm, tieto dve vecičky by veľmi potešili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďalšia krásna pohľadnica.
    Moje srdce vždy piští pri pečiatkach Lawn Fawn. A tiež by ma potešilo zopár (ok, priznávam, dosť veľa) vyrezávacích šablón. :)
    Všetko najlepšie prajem ešte raz.
    Erika Bančanská

    OdpovedaťOdstrániť