Denníčky

októbra 23, 2018

   Tvorenie zápisníkov patrí k mojim najobľúbenejším tvorivým činnostiam. Pred časom som bola požiadaná o výrobu tehotenského denníčka a keď už som sa na stole rozložila, nedalo mi neurobiť ich viac. 

   Aj keď vintage nie je môj preferovaný štýl, kolekciu vintage baby od LaseroweLove zbožňujem a tvorila som z nej už niekoľko projektov. Naposledy som sa hrala so srdiečkovým papierom a teraz som siahla po tom s hračkami. 
   Väčšina budúcich mamičiek v čase, keď si začína písať denníček netuší, akého pohlavia bábätko bude a preto pri ich tvorbe preferujem kombináciu oboch typických detských farieb. Na prvý denník som si preto vybrala zo sady girl aj boy ten istý papier, len v rozdielnej farbe (a teda majú tam trošku rozličné hračky) a do stredu využila opačnú stranu jedného z nich. 

   Na zdobenie toho nebolo treba veľa, obrázky som z rovnakej sady mala vystrihnuté už od tvorby albumov a ešte mi ich pár stále ostalo. Na nápis som využila jedno zo slovenských razítok, Tehotenský denník




  Viazané ako zvyčajne jedným z mojich obľúbených strojov, v tomto prípade to bol Cinch


   Denníček na želanie mal presný opis toho, ako by mal vyzerať a rovnako ako pri tom vyššie, aj pri tomto som siahla na papiere od LaseroweLove. Razítko som použila tiež rovnaké, ako vidno, raz je v riadku a raz pod sebou, pretože razítko sa aj predáva ako zvlášť slová, aby sa to dalo takto kombinovať. 


   Posledný denníček nie je tehotenský ale svadobný, dávno som netvorila šaty zo stužky a keď som už bola rozbehnutá, míňala som nejaké zásoby materiálu na obľúbené tvorenie. 


   Denníčky sú v túto chvíľu dostupné a voľné, ak máte o nejaký záujem alebo si želáte vyrobiť na mieru, neváhajte mi napísať na email.

Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov