Yeti v hlavnej úlohe

novembra 27, 2018

   Už minulé predvianočné obdobie som pokukovala po motíve Yetiho, ale nebolo už moc času na tvorenie a tak som to nechala tak. Tento rok som ale mala rovnaké nutkanie a tak som si zaostarala pečiatky s niekoľkými rozkošnými "príšerkami". 

   Je to jedno z tých razítok, ktoré som čiastočne brala aj kvôli bratovi. Ak si raz za čas so mnou kreslí, moje víly a jednorožce ofrfle. Psy, piráti a tak podobne, to už je skôr odsúhlasené :)


   Aj keď to vyfarbovanie akvarelovými fixkami je stále také...skúšam a skúšam, baví ma v tomto prípade možno o kúsok viac než samotné tvorenie pohľadnice. Je to taký relax, zoberiem fixky a vyfarbujem. Niekto má anti-stresové maľovanky, ja mám pečiatky a akvarelové fixky. Nedávno som si zaobstarala nový odtieň zelenej, takže som sa z neho pri tejto pohľadnici vytešila. 

   Mala som vyfarbené postavičky, kopu postavičiek a ostávalo už ich niekam umiestniť. Len tak zo zvedavosti som nakukla na stránky MFT a našla tam sketch 412 a rozhodla sa uľahčiť si vymýšľanie práve ním. 

   Aj keď ich sketch je na šírku, ja som tam chcela natlačiť aspoň niekoľko bytostí a tak som si vytvorila prianie čisto na výšku s okienkami zo sketchu. Ako podklad som využila embossovaciu kapsu, ktorú využívam tieto Vianoce neustále a skalelom som si vyrezala rámik zo štruktúrovaného papiera. 



   A potom som už len ukladala. 3D štvorčeky boli aj na tejto pohľadnici veľký pomocníci. 





   Chýbal mi tam nejaký text a tak som siahla po starom slovenskom razítku k Vianociam. 


Majte krásny a možno i tvorivý deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov