Keď sa varí na papieri

decembra 15, 2018

   Pečiatky kuchárikov patria k mojim obľúbeným. A to aj napriek tomu, že samotný pobyt v kuchyni neobľubujem (a patrím k tým divným ľuďom, čo sú schopní jesť každý deň na večeru to isté a neprejedia sa toho).

   Často sa mi stáva, že papier určený k nejakej téme sa mi hodí viac úplne k niečomu inému a tak to bolo aj v prípade kockatého papiera. Pôvodne vianočný, ale vo mne evokoval skôr nejaký kuchynský obrus a tak som ho na tieto účely aj využila. 
   

   Mala som vyfarbených niekoľko kuchárov, takže o receptári bolo rozhodnuté. K tomu sketch na stránkach MFT a receptárik bol na svete.


    Postavičky boli vyfarbované mojimi milovanými Ecoline fixkami, som si predvianočne rozšírila zbierku o pár ďalších odtieňov. Zvyšok materiálu použitého na receptáriku nájdete ako vždy na scrapworld.sk


Majte krásny víkend. ♥

You Might Also Like

0 komentárov