Svieži layout

júla 01, 2019

  Už veľmi dlho som pokukovala po jednej vyrezávacej šablóne. Také prekrásne kvietky, len tenké čiary a akýsi obrys. V sade boli dve, no a ja som mala silné plány využiť ich na jeden svadobný projekt. Ako to už ale u mňa býva, vo chvíli ako som ich vyrezala a chcela sa do toho pustiť, nešlo to. Zato mi hneď padol pohľad na jeden papier a fotku ktorú som chcela zlepiť do vysokoškolskej kroniky a už to išlo. 


  Tá šablónka je proste dokonalá ♥ Veľa toho tým pádom nebolo treba ani na zdobenie a mohla som tam napchať text, lebo no ja moc layouty bez textu tvoriť neviem. Alebo skôr nechcem, lebo raz si nebudem pamätať možno o čom tá fotka bola a to by bola škoda :)



  Narezala som si toho inak trošku viac ako mi bolo treba, tak som ešte narýchlo aj pozadie pre jednu pohľadnicu vytvorila. :)



Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov