Beer running

augusta 06, 2019

  K augustovej challenge na Scrapworld som robila dve stránky. Nie preto, žeby som bola taká aktívna, ale preto, že prvá no...nevyzerá dobre. Keď som ju posielala Janke z DT, tak to pekne okomentovala, že je zvyknutá odomňa na niečo iné.  Vôbec som sa jej nečudovala :D

  Tak som si dala pokus tvorenia číslo dva a siahla po fotkách z beer runningu. Podmienkou aktuálnej challenge je použiť 5 papierových výsekov/výrezov, či už zo šablóny alebo z razníc. Pre tých, ktorí ani jedno nemajú, je tu možnosť využiť lepenkové. 

  Ja som využila oboje, aj keď na podmienku som ostala pri tých papierových. 



  Samozrejme nechýba text, lebo bez toho by som to asi pri layoutoch ja nedala. Predsa len, je to pre mňa o spomienkach. :)
  Lepenkáče som využila tie, ktoré som si naškrečkovala v rámci "predobjednávky". Ako si vyberali iní, tak som pre seba nejaké objednala, pivo, víno a kadejaké texty, čo by sa do kroniky mohli hodiť. Nech ju konečne aj dolepím. (ha ha :D)




Ak si chcete zatvoriť, nakuknite na blog Scrapworld.sk , budeme sa tešiť. (okrem iného je tam aj najnovšia ATC výmena :) )

Krásny deň ♥ 

You Might Also Like

0 komentárov