Skladaná vianočná pohľadnica

októbra 08, 2019

  Nedávno som išla okolo televízora a celkom sa zhrozila - ono sú už vianočné reklamy! 
  Napriek tomu sa bez  nátlaku priznávam, vianočné pohľadnice som už začala tvoriť aj ja. Aj keď neviem či slovo začala je správne, moc ich celkovo nerobím. Pár kusov pre kamarátky, nech je čo poslať a potom ak by babka alebo mamina chcela. 

  K chuti ich tvoriť pomáha hlavne materiál, každý rok vychádzajú nové sady a vždy ma nejaké zlákajú. Tento rok to začalo sadou od Piatek13. Chcela som si zároveň vyskúšať nejaký nový typ pohľadnice a tak som si našla návod na skladanú. Trošku som ju od pôvodného návodu pozmenšovala nech sa do obálky zmestí a kto by chcel celý postup, nájdete ho na blogu Scrapworld.

  Takto vyzerá zavretá:

 Takto sa rozkladá. Na zadnú stranu je možné ešte napísať venovanie alebo ju tiež oblepiť.


Čo vy, kedy začínate s vianočným tvorením?

You Might Also Like

0 komentárov