Shaker pohľadnica cez hranu

augusta 22, 2018

   Shaker card, teda pohľadnica s hrkálkou, je jednoduchý a hlavne efektný spôsob, ako si vytvoriť zaujímavú pohľadnicu. Pred časom som ale narazila na obrázok takéhoto priania, kde tá hrkacia časť nebola ako som zvyknutá na papieri, ale cez jeho hranu. 

   Samozrejme mojej zvedavosti nedalo a začala som dumať a pátrať, ako sa niečo také dá urobiť, bez toho aby bolo na boku vidno obojstrannú pásku, či to jednoducho vyzeralo škaredo. Internet nesklamal a keď som sa púšťala do výroby vlastnej, nedalo mi nenafotiť a nenapísať návod aj v slovenčine, ako na to. 


   Celý postup je popísaný a nafotený na blogu Scrapworld. Ak ste zvedaví, určite nakuknite, dozviete sa všetko potrebné. Tu  je pár fotiek môjho výsledného projektu. 




Ďakujem za návštevu :)

You Might Also Like

0 komentárov