Prvé vianočné pohľadnice

septembra 30, 2018

   Nezvyknem sa do vianočného tvorenia púšťať moc skoro. Nepotrebujem až toľko pohľadníc na posielanie a tie čo posielam, sú často veľmi špecifické, tvorené pre konkrétnu osobu ktorej majú putovať. 
  
   Tento rok je to preto tak trochu rýchlostná premiéra, koniec septembra a ja ich už niekoľko hotových mám. 


   Pravdepodobne by sa tak nestalo, keby som nepodľahla čaru rozkošných obrázkov z papierových výsekov od Studio Light a tiež embossovacej kapse Nordic Holiday. Spolu s pár ďalšími vecami som si odložila nejaký vianočný materiál, že neskôr koncom roka si niečo vyrobím. 

   Ako som okolo nich ale chodila, nedalo mi nechytiť veci do ruky a proste si niečo nevytvoriť. Septembrová súťaž na Scrapworld sa k tomu hodila, niesla sa v duchu suchého embossingu, takže polovica pohľadníc má krásny štrikovaný motív vytvorený práve ním. 





   





   Boli to také rýchle pohľadničky, na ktoré naozaj putovali len papierové výseky, embossované papiere a občas nejaký podkladový a tiež slovenské razítka

   Zvyšok pohľadníc sa zaobišiel bez "štrikovania" papiera a suchý embossing som viac krát vymenila za ten horúci, aby som pohľadniciam dorobila slovenské nápisy v trochu vystúpenom či leskolom prevedení. 



  Kde tu som vzala do rúk aj bielu akrylovú farbu a zasnežila pohľadnice, nech sú správne mrazivé. 






Ďakujem za nahliadnutie na blog ♥

Časť pohľadníc putovala na dobrú vec, na chystanú zbierku a ten zvyšok je dostupný. Ak by ste mali o niektorú z pohľadníc záujem, stačí napísať na email, alebo ich nájdete aj na Sashe. 

You Might Also Like

0 komentárov