Scrapworld diplom challenge október

novembra 02, 2018

   Práve dnes sa vyhlasovali výsledky challenge z mesiaca október na blogu Scrapworld. Mňa preto čaká cez víkend nejaké to tvorenie, v podobe diplomu k téme V ríši jednorožcov. 

   Neskôr sa podelím aj s ním, ale teraz by som vám rada ukázala diplom k septembrovej challenge, ktorý je už nejaký ten čas u svojej majiteľky. 


   Septembrovou témou bol suchý embossing a tak ako pozadie pre diplom som použila práve túto techniku. Využila som jednu z mojich najstarších embosovacích kapies cherry blossom, ktorá má prekrásny kvietkovaný motív z ktorého sa dá čo to vytvoriť. 

   Na zvyšok som využila motív z papieru Love in Bloom a doplnila ešte pár drobnosťami, ktoré tiež nájdete v ponuke na scrapworld.sk 



  Ak si aj vy chcete zasúťažiť o kreatívny materiál a ručne robený diplom, určite sledujte blog. V najbližších dňoch tam nájdete nové zadanie k aktuálnemu mesiacu. 

Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov