Scrapworld challenge - november

novembra 06, 2018

  Za mesiac aj niečo sú tu Vianoce! Nie, nebláznim, okrem vianočných pohľadníc som tak ďaleko ešte ani nehľadela. Každý rok kupujem darčeky skôr na poslednú chvíľu, ak mi do oka nepadne niečo, čo je proste ideálne pre niekoho koho mám rada. 

   Než ale príde na december, stále je tu celý november a s ním nová challenge  na Scrapworld. Tento mesiac je hravá a plná hrkania. Zadanie totiž pozostáva s vytvorenia projektu, na ktorom bude hrkálková časť, obsahujúca viac ako len klasické okrúhle flitre. 

    Ja som si v rámci inšpirácie k zadaniu vytvorila dve pohľadnice, jednu vianočnú a druhú pre mladšie dievčatko. 


   Základ som mala hotový už dávnejšie, z času, kedy som fotila návod, ako si vytvoriť shaker card cez hranu priania.  Teraz som ho konečne využila a použila jeden z obrázkov od LaseroweLove, zbožňujem tú vianočnú sadu. Medvede sú síce top, ale tučniaky nezaostávajú.

   Nechýbajú roľničky a jedna zo slovenských  pečiatok.



   Jedna mi nestačila a tak som vyrobila ešte jednu nesviatočnú, z ďalšej mojej obľúbenej sady papierov. Cute & Co. Projektov som z nej už vytvorila viacero a keďže som si uchmatla pre seba túto sadu viac ako len jednu, ešte ich aj dosť bude :) 





 Tvoríte? Súťažíte? Ak áno, určite vyskúšajte šťastie a zabavte sa s tvorením hrkálky. Súťaží sa ako zvyčajne o materiál pre tvorenie a ručne robený diplom k téme.

Krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov