Hravé pohľadnice

novembra 08, 2018

  Tento rok som stihla vyrobiť viac pohľadníc k Vianociam, než za posledné dva roky dokopy. Niežeby ich je toľko, ale rozhodne sa tomu tento rok aspoň trochu venujem.  Dôvodov je viac, sľúbila som nejaké pre babku, tiež som sa i tento rok rozhodla zapojiť do projektu Vianočná pošta, akurát  tieto Vianoce chcem poslať pohľadníc viac. 

  Ak projekt Vianočná pošta nepoznáte, určite skočte na FB, je to krásny spôsob ako spríjemniť opusteným dôchodcom vianočný čas. Obyčajnou pohľadnicou a milými slovami, pretože nie všetci majú to šťastie, aby im zostala nejaká rodina s ktorou sviatky budú tráviť. 

  No a okrem toho všetkého, ma k tvorbe ťahá aj prekrásny vianočný materiál. Zo sady Arctic Sweeties som nadšená odkedy som ju videla prvý raz. Proste ľadové medvede. Čo viac si priať. 


   Keď som tieto pohľadničky vyrábala, nemala zo sady viac ako jeden papier a jeden pásik. Niežeby ma to zastavilo, všetky pohľadnice nemusia byť príliš zdobené a v tomto prípade som rada nechala vyniknúť tie rozkošné obrázky. 

   Úplne prvého som využila rozvaleného macka a tučniaky, k nemu moju tohtoročnú naj vianočnú vyrezávaciu šablónu snežnej gule a slovenské razítko k tomu. 



   Rozbehnutá som si vytvorila ešte ďalšie tri, nadšená z pár kusov vystrihnutých obrázkov. Viac slov nájdete aj na blogu Scrapworld, rovnako ako všetok materiál, ktorý som na pohľadnice použila. 




Ako ste na tom s tvorením k Vianociam vy? Tvárite sa že neexistujú alebo už máte za krabičku pohľadníc? 

Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov